divendres, 10 de març del 2023

Consulte a su farmacéutico

   Sí, no ho he pogut evitar i he caigut en la temptació de llegir un llibre que, un cop més, parla de la meva professió en clau d'humor. I és que els quasi vint anys que vaig passar darrera el taulell d'una farmàcia donen per un munt d'anècdotes, és per això que m'ha agradat llegir aquest llibre que no és un recull d'anècdotes ben bé, sinó més aviat un dietari del dia a dia en una farmàcia. L'autor, Guillermo M. Melgar és un jove farmacèutic que és conegut pel seu perfil a les xarxes socials, Farmacia enfurecida, on penja coses que es troben els farmacèutics en el seu dia a dia, com receptes il·legibles, crítiques a suposats influencers que promocionen medicaments per a indicacions inventades per ells, etc.

  En aquest llibre, escrit en clau d'humor, Guillermo explica com és la rutina en una farmàcia i situacions en què es troben els treballadors i que segurament són desconegudes per el públic en general. A mi personalment m'ha resultat entretingut perquè m'he sentit reflectida, no sé si seria un llibre que recomanaria a tothom però com a mínim crec que pot resultar entretingut. I sí, les situacions que descriu passen, tot i que a vegades pot semblar impossible. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada