dimecres, 19 de juny del 2024

El hijo olvidado

   El policia de l'Erztaintza Aitor Orizaola es troba recuperant-se de les greus ferides causades en l'últim cas en què va participar que, a més, li ha suposat l'obertura d'un expedient disciplinari pendent de resoldre. És en aquests dies que el seu nebot Denis, que quasi va ser un fill per ell quan era petit, és detingut acusat d'assassinat. Denis és un jove independent que ha voltat pel món i ara viu en un magatzem on fa classes de surf. Tot i estar de baixa, Aitor es posarà mans a l'obra per esbrinar què ha passat, atès que considera impossible que Denis hagi comès l'assassinat de què és acusat, tot sembla ser fruit d'una conspiració.

  El hijo olvidado és la segona novel·la que llegeixo de Mikel Santiago, fa temps vaig llegir El extraño verano de Tom Harvey i em va agradar molt, tant que vaig pensar que de seguida llegiria un altre llibre del mateix autor, però com acostuma a passar: so many books, so little time... El cas és que poc després de Sant Jordi, en una altra visita a la meva llibreria de capçalera vaig pensar que ja tocava i vaig escollir el seu últim llibre. Tot i tenir 571 pàgines no es fa gens llarg ni pesat, es manté el ritme pràcticament igual durant tota la lectura i la trama resulta molt interessant. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada