diumenge, 29 de novembre del 2020

Pan de limón con semillas de amapola

 

   Anna i Marina són dues germanes que fa molt temps que viuen allunyades. L'Anna és una dona pija de Mallorca, casada fa temps amb un home de negocis que no estima ni l'estima, i amb una filla adolescent que l'ignora. La Marina és metge i fa anys que volta pel món treballant per a una ONG amb la seva especialitat de ginecologia. Ara s'han de retrobar, ja que ambdues són les beneficiàries d'una herència, una dona a qui no coneixien de res les ha deixat un molí fariner amb casa i forn de pa a Valldemossa. Aquest llegat inesperat propiciarà el retrobament de les dues germanes tan diferents.

  Ja fa temps que vaig veure aquesta novel·la que voltava pels prestatges de les llibreries i llegia bones ressenyes, però aquest títol tan cursi no m'atreia gens ni mica. Però fa uns dies vaig llegir una notícia que deia que en farien una sèrie o pel·lícula, no ho recordo ben bé, i vaig pensar que, en tot cas, millor llegir el llibre primer. De fet, sembla escrit expressament per donar lloc a un guió televisiu, no està malament però tampoc m'ha entusiasmat, és un llibre que parla de dues dones molt diferents i que a més tracta temes com les diferents visions de la maternitat o la feina de les ONGs. M'ha agradat la part en què es parla del treball de la Marina, feina poc reconeguda i molt sacrificada. Però en general puc dir que ha passat per les meves mans sense pena ni glòria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada