dimarts, 20 de febrer del 2024

Boomers

 

  De petita llegia còmics, Mortadelo y Filemón i TBO, com molts nens de la meva època; més endavant, en créixer una mica, vaig passar a Esther y su mundo i el món Marvel: Los vengadores, Capitán América, Los 4 fantásticos, etc. En fer-me gran vaig passar a la novel·la i els còmics van quedar en un racó. 

  Ara retorno de tant en tant al món del dibuix amb la novel·la gràfica, cada cop més trobo edicions molt interessants, des d'adaptacions de novel·les com Nada o Los pacientes del doctor García, fins aquesta última lectura: Boomers, un títol amb el qual em puc sentir perfectament identificada, jo també soc de la generació del Babyboom, tots aquells que vam néixer en els anys 60 i 70, quan el més habitual era que les parelles tinguessin com a mínim tres fills.

  Boomers és una novel·la gràfica sobre una parella d'aquesta generació i el seu encaix, de vegades difícil, en la societat actual, tan diferent de la que vam conèixer en la nostra joventut: des de la irrupció de la tecnologia en la vida diària, com l'ús del mòbil, Twitter, etc,  fins a temes tan diferents com la deriva a la dreta d'una bona part de la societat actual o la normalització de les relacions de parella no clàssica. 

  M'ha agradat molt, es llegeix en un sospir, l'única pega que li puc trobar és que el tema dona per molt més, se m'ha fet curt.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada