diumenge, 11 de desembre del 2022

Un cert somriure

   

  Fa uns dies vaig trobar amb sorpresa un exemplar d'aquesta novel·la de la col·lecció Petits Plaers, em venia de gust llegir-ne un altre després de la bona experiència que vaig tenir amb El viatge, i no ho vaig dubtar, me la vaig endur ràpidament cap a casa. No fa gaire vaig llegir Bon dia tristesa, de la mateixa autora, un llibre que vaig trobar que estava bé però tampoc per tirar-ne coets, i volia donar-li una altra oportunitat a l'autora. Després d'haver llegit Un cert somriure haig de dir que la trobo sobrevalorada, si Bon dia tristesa em va semblar bé i prou, d'aquest petit llibre només puc dir que m'ha semblat només un "rollete" entre una jove estudiant bastant innocent però que es creu molt llesta i un home casat que en cap moment amaga les seves intencions. Tot això amanit amb les reflexions de la Dominique, que sembla que estigui estudiant Filosofia i no Dret, com realment està fent. Si no fos perquè és un llibre curt l'hauria deixat a mitges, no m'ha dit gran cosa, la veritat, potser si l'hagués llegit quan tenia vint anys l'hauria valorat més.

  Val a dir que el que més m'ha agradat és l'últim full del llibre, nota de l'editorial:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada