dissabte, 30 d’octubre del 2021

Drames rurals

  Drames rurals és el llibre que he escollit per seguir amb el repte de la Biblioteca Sud, necessitava un llibre en què l'autor l'hagués escrit amb pseudònim, Víctor Català és el que més a prop em quedava, i com que ja vaig llegir fa temps Solitud vaig pensar que aquest recull de relats era el més adequat, tenint en compte el poc temps que tinc últimament.

  La majoria dels relats estan ubicats en l'Empordà, terra natal de l'autora, però no en l'Empordà idíl·lic que coneixem la majoria, sinó en l'entorn rural, és fàcil imaginar la zona del Montgrí en algunes de les descripcions. La veritat és que tots els relats són força depriments, en la majoria d'ells les víctimes dels drames ho són per la ignorància dels que les envolten, ja siguin familiars, ja siguin els veïns dels petits pobles on s'ubica l'acció. No puc dir que m'hagi agradat perquè cada cop que acabava un relat em quedava una mica de mal cos, però haig de reconèixer que Víctor Català és una gran escriptora amb un bon domini de la llengua.



  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada