dimecres, 18 de desembre del 2019

Felicidad

   Aquest és el títol de la novel·la que vaig rebre a casa corresponent a la meva suscripció a Bookish pel mes de novembre. Un altre cop un recull de relats curts, que no acostumen a agradar-me però últimament estava llegint alguns que m'estaven fent canviar d'opinió, com el Bookish de setembre, Un corazón demasiado grande, o els llibres de Lucia Berlin que són impressionants. Així és que les expectatives eren bones però en aquest cas haig de dir que cap dels cinc relats m'ha agradat, els he trobat insípids i fluixos, no m'han dit absolutament res. Tots ells estan ambientats en una Irlanda rural del segle XX, ja que l'autora, Mary Lavin, va morir el 1996, i retraten una societat molt concreta, amb les dones com a protagonistes i també la religió catòlica, de fet en un dels relats, Un mero accidente, hi ha dos religiosos que juguen un paper molt important.
   Segons la contraportada els cinc relats són contes, potser per això no els he acabat d'entendre, ja que tinc poca imaginació. També diu que Felicidad és una obra que parla de tu a tu amb una intimitat que commou; jo no he sentit res de tot això, m'ha deixat del tot indiferent. Una llàstima. Això sí, el sobre de xocolata que anava amb el paquet estava molt bo. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada