dimarts, 9 d’abril del 2024

Estudi en escarlata - El signe dels quatre (Novel·les de Sherlock Holmes I)

   

  Ja fa un temps que vaig llegir el primer llibre que El cercle de Viena va publicar sobre Sherlock Holmes, Les aventures de Sherlock Holmes. Em va agradar força, i em vaig decidir a anar llegint poc a poc tots els llibres del detectiu més observador que mai s'hagi creat. És així com vaig avançant en el coneixement del personatge, aquesta novel·la en concret és força interessant, consta de dos relats i el primer d'ells narra els inicis de la sèrie, en Watson explica com va conèixer Holmes i com van començar la seva relació, al principi compartint casa i després ajudant en Holmes en les seves investigacions.

  Val a dir que Estudi en escarlata m'ha agradat molt, m'ha servit per conéixer millor els dos protagonistes atès que és el moment en què es coneixen. La segona part, El signe dels quatre, se m'ha fet una mica llarga tot i que és interessant la part en què es parla de la situació dels britànics a la zona índica en la època del colonialisme.  

  Actualment hi ha més llibres publicats en aquesta col·lecció que espero continuar llegint, molt recomanable. A més, en aquesta en concret, al final hi ha una petita biografia de l'autor, molt interessant.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada