dilluns, 2 de maig del 2016

Lectures escolars: Quantic love


    La jove Laila està a punt de començar els seus estudis universitaris, però mentrestant aprofita l'estiu per treballar com a cambrera en un lloc molt especial: el CERN, a Suïssa, laboratori europeu de física de partícules elementals, i on està ubicat el famòs accelerador de partícules circular, de 27 km de longitud. La Laila compartirà habitació amb l'Angelina, esbojarrada i cervellet, i coneixerà brillants estudiants de ciències amb qui farà amistat mentre s'enfrontarà al misteri més gran que existeix: com triar entre dos amors.

    Quantic love és el segon llibre escrit per Sonia Fernández-Vidal, llicenciada en Física i doctora en Informació i Òptica Quàntica. De lectura àgil i ràpida, és una bona elecció com a lectura escolar per a estudiants d'ESO i batxillerat, sobretot per a aquells que tenen interès per la ciència, ja que mentre es va desenvolupant l'aventura romàntica de la Laila va deixant perletes científiques per estimular la curiositat d'un jove lector.
    Mai se m'hauria acudit llegir un llibre com aquest, ja que el llibre juvenil no m'atreu gaire però ha estat una sort tenir-lo a casa per aprofitar-ho, tot i que no és res de l'altre món al menys m'ha distret una mica de tanta novel·la negra com estic llegint últimament.

2 comentaris:

  1. Vaig llegir el primer i també em va fer passar una bona estona, tot i que també diria el que dius tu, que no és res de l'altre món. Com que la vida dóna moltes voltes, potser aquest també caurà algun dia, però no correré a la llibreria a comprar-lo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No cal ni que caminis Xexu, si vols te'l deixo, un dia que estiguis avorrit ;)

      Elimina