diumenge, 23 d’octubre del 2011

La meva (petita) biblioteca

    No tinc gaires llibres, més que res per manca d'espai. Per això, quan vull comprar-ne un, acostumo a pensar-m'ho molt i a seleccionar acuradament el que compraré: m'agrada conservar els llibres que m'han donat alguna cosa, amb els quals he passat bons moments, i que, un dia o un altre m'agradaria tornar a llegir. No sempre me'n surto, el que a priori sembla prometedor a vegades no ho és.
    Aquesta és una de les meves petites joies, és l'únic llibre que tinc dedicat pel seu autor, i curiosament, ni l'he obert: el vaig llegir de la biblioteca, però em va agradar tant que me'l vaig comprar fa dos anys, durant la Setmana del llibre en català. Per cert, avui han entrevistat a Jaume Cabré a Página 2.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada