divendres, 15 de setembre del 2017

La senyora Stendhal

Resultado de imagen de la senyora stendhal    El petit Lluc ha perdut la seva mare, morta d'un tret l'últim dia de la guerra a la plaça Sant Pere de Girona. La senyora Stendhal l'acull a casa seva i el tracta com a part de la seva família, amb el seu fill Dani i l'avi Dídac. Tots tres l'estimaran com un fill, germà, nét, i cadascú li aportarà la seva part personal, fent que en Lluc vagi creixent com a persona. També veurà la part més fosca d'algunes persones, revenges personals en la posguerra, que marcaran, sense que ell ho sàpiga, el seu destí.
    He llegit aquest llibre sense saber pràcticament de què anava, només perquè l'havia vist molt comentat però no he arribat a llegir cap crítica. La meva impressió ha estat molt bona, m'ha enganxat i l'he llegit en un cap de setmana. No puc explicar gaire de l'argument sense fer un spoiler, només dir que he trobat molt commovedora la història d'en Lluc, que quan comença la narració és un adult ja madur, potser he trobat a faltar una mica més de profunditat en la part en què en Lluc és un adult jove. Recomanable sens dubte.

2 comentaris:

  1. No he llegit encara res de Rafel Nadal, algun dia m'hi hauré de posar. Pel que expliques, aquest em sembla un llibre més ben escrit que interessant, però depèn del que t'agradi llegir, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, Xexu, potser no m'he explicat prou bé, a part de que estigui o no ben escrit, que per mi sí que ho està, també és interessant descobrir tot el món que envolta en Lluc i el que va descobrint a mesura que es va fent gran.

      Elimina