dijous, 27 de desembre del 2012

Lectures 2012


    S'acaba l'any i és hora de fer balanç lector, aturar-se un moment i reflexionar sobre les lectures que he fet durant el 2012, la majoria bones i entretingudes. Dels 30 llibres que han passat per les meves mans:




- M'han agradat molt: El lector de Julio Verne, Primavera, estiu, etcètera, Blau de Prússia, La plaça del Diamant.

- M'han emocionat: Las normas de la casa de la sidra.

- No m'agradat: El prisionero del cielo. No és que no m'hagi agradat, és que ni tan sols recordo gaire de què anava.

- He abandonat: Ronda naval sota la boira. Algun dia hi tornaré.

- No hauria d'haver llegit: per sort aquest any aquesta casella queda buida. Ni tan sols em penedeixo d'haver llegit Cinquanta ombres d'en Grey.

- He rigut amb: L'avi de cent anys que es va escapar per la finestra, Solar.

- He descobert: Rebeca, El carrer dels Tres Llits.

- M'ha decebut: Diari d'Anna Frank, El tesoro.

- He retornat a la biblioteca sense llegir: Fantasmas del invierno, Sota la pols, País íntim. Ni tan sols els he començat, els vaig agafar i no vaig tenir temps de llegir-los, però encara hi són a la llista de pendents de llegir.

Tots els altres que no hi són aquí m'han deixat un bon record encara que no els hagi inclòs en cap categoria, i molts d'ells han estat novel·la negra.

4 comentaris:

  1. Una bona manera d'organitzar els llibres llegits, la meva llista és més simple. Has rigut amb el mateix llibre que jo estic rient ara mateix. Dels altres, només he llegit el Diari d'Anna Frank fa uns anys. Comença bé, però després es torna avorridot, oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Xexu, efectivament, em va resultar avorrit, sort que no és gaire llarg.
      "L'avi de cent anys..." ha rebut moltes crítiques negatives i positives també, jo vaig riure molt, m'alegro que t'agradi.
      Bon any nou i bones lectures!!!

      Elimina
  2. m'apunto els que t'han agradat molt que jo no he llegit. Una gran collita si la categi¡oria del que no havies d'haver llegit està buida. Bones lectures per el 2013!!

    viu i llegeix

    ResponElimina
    Respostes
    1. Efectivament, ha sigut un any de molt bones lectures, totes elles molt positives i enriquidores.
      Et desitjo també molt bones lectures pel 2013 ;)

      Elimina