dilluns, 2 de juliol del 2012

No jugueu al cementiri



Resultado de imagen de no jugueu al cementiri llibre    Eli i els seus dos amics aprofiten les vacances d'estiu per jugar prop de casa seva, al cementiri. Tot i que la seva mare li ha recomanat que no hi jugui, ja fa temps que ho fan, i no troben cap altra diversió més interessant, els morts no fan mal perquè estan morts....o no?
   Per altra banda, Arcàngel Blasco, violoncelista de grans vaixells ha mort de manera repentina, i els seus amics es disposen a enterrar-lo, mentre intenten descobrir els secrets que amaga el seu violoncel.
   Aquest llibre són cent-seixanta-vuit pàgines que es llegeixen en un moment, amb les dues històries paral·leles que s'acaben creuant, és quasi com un conte de por per llegir una nit de trons. És la meva primera novel·la d'Olga Xirinacs, no està malament, espero llegir-ne una altra aviat.

4 comentaris:

  1. Fa moltíssim que no llegeixo res de l’Olga Xirinacs (més de vint-i-cinc anys) i estic completament desfasada. Aquest, si és de por, no crec que m’agradi, encara que sembla tenir més dosi de misteri i intriga i, això, sí que m’agrada. Entretingut que sempre està bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Més que por és una mica macabre o necrofílica, però esperava que fos novel·la negra, a la biblioteca està així. Segur que en té alguna que m'agradi més que aquesta.

      Elimina
    2. Fins ara no he vist el teu comentari. És una bona novel·la, no és de por, és d'intriga i té bons episodis que fan somriure perquè presenta situacions d'humor negre molt ben aconseguides. Això de classificar els llibres en gèneres sovint és un error perquè ja pressuposes què et trobaràs: la perspectiva de mirada dels nens, que no acaben de comprendre les barrabassades del món dels adults, és molt ben aconseguida

      Elimina
  2. Hola Margarida. Efectivament, a la biblioteca estava classificada com a novel·la negra i em va desorientar una mica. Tot i això, em va agradar la manera d'escriure d'Olga Xirinacs, però fins ara no he trobat el moment per llegir alguna cosa més d'ella, espero fer-lo aviat, hi ha tant per llegir i tan poc temps...
    Salutacions i benvinguda.

    ResponElimina